Drömmer mig bort



Sov på landet inatt och det var mys. Träffade kusinen också, lussefikade lite och snackade några timmar, mycket trevligt :) Ibland saknar jag allt landet, fast jag saknar verkligen inte körandet !
Nu är jag i stan igen och märker när jag kommer hit att jag glömt min mobil på landet!! Man känner ju sig heeelt vilsen utan det, galet vad man är beroende. Får väl se om jag får den ikväll, är väl bäst annars vet jag inte hur jag ska vakna imorgon?

Regn och blås är det ute idag, suck vilket väder! Ok att det inte ligger snö, men måste det blåsa så f-bannat? Inte ens kul att rida då. Näe jag drömmer mig bort till Spanien och tänker på när vi låg på stranden. Nerja i Spanien är verkligen att rekommendera om man vill ha en riktig drömstrand med fint hav och sandstrand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback