GOD JUL

GOD JUL alla fina <3 Blir tyvärr ett bildlöst inlägg då jag sitter på jobbet och skriver. Har alltså jobbat natt i natt och är sjukt trött! Jobbade på MUS på dagen och den var hektisk ! Men roligt :)

Idag är det alltså julafton och vi ska i vanlig ordning till Alvesta och julmysa, äntligen får jag träffa min familj igen! Sen ska vi ut till ör och hinna med Willes familj innan jag jobbar natt igen tyvärr. Men är ledig juldagen (tack o lov!) för att gå på det igen på annan dagen, dock på MUS. Är ledig på onsdag också så då blir de party! Och på torsdagen ska jag göra något spännande :))

Annars har det bara varit julstök och jobb, har inte hunnit med så mycket mer tyvärr. I tisdags morgon red jag en barbacka runda på min underbara söta pålla i soluppgången, det var mys <3

Tack alla som finns i mitt liv och gör det så underbart <3 Hoppas ni har en riktig toppenjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback