Kunden har alltid rätt..?



Nu vid jul är det många som köper presentkort på MUS och det brukar vara en uppskattad julklapp, många använder dem till våra privatkurser och det är ju kul (= jag får jobba mer;) )

De håller ett år och nu är det alltså ett år sedan vissa fick sitt presentkort förra julen och nu inser dem att det börjar gå ut. Har haft två kunder som hade varsitt presentkort som gått ut och inte förstår att de har dem själva att skylla. De pratar med mig och frågar "finns det inte något DU kan göra?!" eller "jag kräver kompensation för detta". Vem F A N kräver kompensation för att de själva har varit så T R Ö G A och inte höll koll på D E R A S presentkort?! Som min kollega sa så kan inte vi vara med på varenda julklappsutdelning på julafton och påminna om att det endast håller ett år... Suck säger jag bara!
Kompensation?! Som om H&M skulle ge ett gratis linne för att de glömt bort sitt presentkort? Man kan inte lämna tillbaka en mjölk som gått ut för att man glömde bort den.. Tänk efter lite innan kanske?

Behövde avreagera mig lite...


Kommentarer
Conz säger:

Hahaha... så glad jag blev... att man kan vara så trög... suck... människor alltså!!

2011-12-31 | 13:06:37
Jessie säger:

haha skönt att du avreagerade dig.

Älskar också jämförelsen med H&M och ICA . Folk fattar verkligen inte!!

Puss på dig

2012-01-03 | 21:17:41
Bloggadress: http://makeupbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback