Lucia!



Idag är det Lucia! Jag hade önskat mig snö lagom till Lucia och sen kunde det legat kvar till första veckan i jan. Men det verkar inte bli så tyvärr. Förra året låg snön kvar i 6 mån, denna vintern kom låg det kvar 6 dagar? Kan man inte få lite "lagom" - kommer i mitten av dec och stannar till mitten av jan?

Jag har inte fått jättemycket julkänsla än, kanske för att jag inte pyntat i lägenheten. Haft fullt upp med annat som ska fixas här, men får lön nu i veckan och tänkte köpa nya ljusstakar. Då kanske jag blir påmind om julen lite mer :) Det är trots allt inte länge kvar...


Kommentarer
Lorena säger:

haha vilka fula lussevbullar ;)

2011-12-14 | 18:11:29
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Dhanii säger:

De var ju lite för bruna, men annars var det bra storlek på dem haha :))

2011-12-14 | 18:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback