Träningsvärk!

Igår blev en hektisk dag, men jag hann faktiskt med hoppträningen trots allt! Jag var supernervös när jag kom dit och började bygga fram, det blev tre hinder + en serie på fem småhinder. Att hoppa ett hinder är inte så farligt, det kan vi, men att hoppa en hel bana är lite läskigt tycker jag :)

Men det gick riktigt bra, eller mycket bättre än jag trodde i alla fall! Det var kul att rida för någon annan också. Akira kan ju hoppa, men om hon känner att jag tappar min balans så tar hon chansen och sticker åt sidan. Den lilla fulingen, det blev riktig balansträning igår! :) Vi ska träna mycket på serien hemma så hon lär sig böja ryggen mer och inte hoppa så flackt.

Lägger upp lite filmer ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback