Zzzeg onsdag

Näe idag var inte riktigt min dag. Förhoppningsvis blir den bättre i em! Jag hade velat vara ledig idag och bara rida och mysa, är helt insnöad på hästen och jag älskar det :) Önskar jag jobbade med hästar så jag kunde få lära mig varje dag! När jag bor utomlands så vill jag göra det, åh så kul!

Har ont i halsen idag, är inte skönt. Nu ska jag ta en kopp kaffe och fika, så kul var min dag idag. Lämnar er med ett klipp till från träningen i måndags. En sådan här serie ska vi träna mer på så min häst lär sig att böja på ryggen! :)


Kommentarer
Lorena säger:

vadå böja på ryggen?? får jag rida henne nån gång? fast jag kommer säkert flyga av haha.

2011-12-14 | 18:09:18
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Dhanii säger:

Hon måste lära sig böja sig över hindret så vi kan hoppa högre och hon blir smidigare :) Tänk en flickis fast tvärtom :P Javisst får du det! Söndag? :)

2011-12-14 | 18:17:01
Jeanette säger:

Åh vad roligt att se Akira hoppa! Kul att ni verkar trivas ihop. :-)/Jeanette

2011-12-14 | 20:39:22
Dhanii säger:

Ja det tycker hon om :)) Vi har dock lite att jobba på, men det ska bli kul att utvecklas tillsammans. Ja det känns riktigt härligt, kommer nog aldrig kunna skiljas från den söta pållan! Hur länge hade du henne innan Stina förresten? Kram Danni

2011-12-14 | 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback