3 februari 2011

Jag vet inte vad det är med mig, jag har varit snurrig och helt orklös i ett par veckor nu. Tycker jag äter och sover som jag borde så antar att jag kanske har vitaminbrist eller nåt. Ska dricka Berocca i två veckor tänkte jag och se om det hjälper, annars blir det doktorn!

Om en vecka är jag i Stockholm och går intensivkursen på IMC, är så taggad ! :)

Har även hittat sjukt billiga biljetter till USA. Köpenhamn - Los Angeles / New York - Köpenhamn för 4700 ;-. Det är ju nästan så man vill så till på en gång :) + att dollarn är så låg nu. Önskar att jag hade haft lite pengar att växla in redan nu, men känns onödigt när jag inte har hela summan än.
På tal om budget och resepengarna så ser det inte ljust ut denna månaden :/ men jag är riktigt taggad på att få ihop budgeten, tänker efter noga innan jag drar kortet och det känns bra :) Det är ju bara 8 mån kvar och de kommer att gå så sjukt fort !


Gårdagens sminkning

Kommentarer
Sandra säger:

Tack syrran :) Glad att du är världens bästa som lånar mig klänningen om den passar och ja, du får gärna sminka mig så ska jag bjuda dig på lunch :) (kanske inte den dagen om det blir stress )

Puss på dig

Lovisa hälsar puss till moster!

2011-02-06 | 22:56:02
Bloggadress: http://svenssonsconfessions.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback