Intensiven - dag 1

Vilken dag det har varit! Hinner inte riktigt berätta så utförligt om den för jag ska på modevisning ikväll :) Bilder från den får ni se imorgon.
Fått mycket info idag, har gått igenom hela hudvården och spaavdelningen. Känner att jag verkligen fått "kött på benen" och vet mycket mer om hur huden är uppbygd, varför man behöver alla produkter osv. Det dumma nu är att jag inser att jag använder fel produkter till min hy så måste köpa nytt... någon som vill ha i princip nyöppnat ansiktsvatten och fuktkräm (normal hy)?!

Provade att lägga Make Up Stores Mud Mask på min ena hand idag. Jag köpte den till mamma i julklapp för jag tyckte den verkade så bra och vilket resultat! Den jobbar verkligen på djupet och efter sig lämnar den en sammetslen hud.

Nu måste jag skynda mig lite, sen blir de tunnelbanan och buss. Önska mig lycka till!! ;)



Det är lite dåligt ljus på denna bild för att man ska se en jättestor skillnad, men man kan faktiskt se (om man tittar lite nogrannare på porerna och färgen) att jag la masken på vänster handen. Ser ni skillnad? I verkligenheten är det jättestor skillnad !
ps. mina händer är bedrövliga överhuvudtaget, men de behöver vi inte tänka på nu ;)



Närmare titt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback