Panos 25-års jubileum

Jag är helt slut efter intensivkursen, det har minst sagt varit INTENSIVT. Det mesta har inte lagt sig än, men vilken inspiration jag har fått! Längtar hem till butiken för att få prova en massa nya makeuper !! :)
Jag har inte orkat blogga något i helgen, som sagt... intensivt ;)

Tänkte visa lite bilder från modevisningen jag gick på i torsdagskväll. Det var baddräktkunden Panos 25års jubileum och min vän Emma gick modell och hon fixade så jag blev uppskriven på listan, Nice :)
Det var spännande att ta mig till modevisningen. Tog tunnelbanan och sedan en buss. Hamnade jämte en jättetrevlig tant som pratade så mycket att jag nästan missade min hållplats, hon var någon föreläsare av något slag så var ju inte så konstigt.
Efter bussen skulle jag gå ca 1000 m och det är ju inget tänkte jag när jag satt hemma i lägenheten och kollade på reseplaneraren. Jag hade dock inte räknat med att det skulle vara snöstorm ute! Kom fram till modevisningen alldeles vit och blöt av all snö, inte så roligt eftersom det var röda mattan som ingång. Yes, kände mig lite som att jag var på fel plats... !
Men väl inne såg jag att det var en stor mix av människor och stilar, allt från galaklänningar till oversize tröja och converse. Där fanns även en del (b)kändisar bla Dr Alban och Anna Book. Själva modevisningen var sjukt snygg gjord och det var riktigt roligt att vara där!
Mindre roligt var det att det tog 40 min att få tag i min jacka och ytterligare 40 min innan det kom en taxi!

Här kommer bildregn !






Panos !


Anna Book. Stackarn ramlade på scen medan hon sjöng en låt. Såg otroligt klumpigt och roligt ut, men hon skrattade bort det. Verkade vara ganska skön person.


Emma! :)


En av New York-fruarna från tv3. Säger bara Iuuu hur hon såg ut på nära håll, sorry but true.


"Mums" - internskämt från kursen :)


Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R Gs säger:

jag blir så jävla ledsen och arg när jag ser sånt här ''/

2011-02-17 | 23:23:00
Bloggadress: http://s94356.blogg.se/
Lorena säger:

Hej! vi har det toppen här, soligt & varmt fast nu har det regnat någon timme fast fint nu igen så strax blir det poolen=) imorgon åker vi till phi phi island! hälsa mamma! puss

2011-03-07 | 08:05:45
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback