2011 - nytt år, nya mål, nya möjligheter

ÄNTLIGEN (!!) har jag skaffat en kamera, en Olympus SP-550UZ! Säger er något? Det är en mellankamera kan man säga, den är inte lika bra som en systemkamera, men den är snäppet bättre än en vanlig liten digitalkamera. Än så länge är jag mycket nöjd :)

Så nu ska jag försöka hålla igång denna bloggen på riktigt :) Har bestämt mig för att ha inriktning på vår USA-resa, ja det skulle det försås hela tiden vara, men nu kör jag stenhårt på det. Självklart blir det lite annat från mitt privatliv också ! Mer om resan kommer i ett annat inlägg inom kort :)

Ser framemot 2011 så mycket! Det känns som att det kommer att bli ett bra år :) Har många mål inför det nya året, även dessa kommer i ett annat inlägg :)

Det känns härligt att vara tillbaka !


Bild från Nöjesnyttfesten som hölls i Växjö den 29 dec på Grace. Hade en galenrolig kväll/natt tillsammans med syster, Milla och hennes lillasyster. Sminkade alla fyra innan det var dags för goda drinkar och mycket dans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback