31 januari 2011



Det är redan sista januari 2011. Denna fattiga första månad på året går alltid lika fort ! Vad har jag hunnit göra på denna månad då? Inte mycket känns det som, det har varit mycket jobb bara och det känns inte alls roligt. Jag skulle inte tycka om att jobba dygnet runt hela livet ut, vad får man då ut av livet? En massa pengar man aldrig hinner njuta av. Nej, hellre lagom med jobb så man hinner njuta av livet också :)

På tal om jobb, idag har det jobbats på Make Up Store. Jag har inte varit med om ett roligare jobb ! Jag älskar det, det är så roligt att jobba med människor och smink och att få vara kreativ på jobbet. Som sagt; älskar det ! Det ska bli riktigt roligt att åka till Stockholm och få gå intensivkursen nästa vecka :)

Kommentarer
Sandra säger:

åh ska du till sthlm :) åhhh vill du ha en syster och bebis som sällskap dit? (a) :)

saknar dig sis <3

2011-02-02 | 16:39:24
Bloggadress: http://svenssonsconfessions.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback