Does these belong to me?

Förra våren fick jag upp ögonen för denna skönhet ! Det är Scoretts egna märke som är ett bra märke och det finns endast 10 ex av dessa i hela Sverige vilket gör att de blir ännu mer lockande. Dock är det ett saftigt pris och det är därför jag inte köpte dem förra året, men nu skulle jag få 30% rabatt på dem därför har jag tagit upp den här diskussionen igen :)
Men det är fortfarande ett dyrt pris (speciellt om man vet vad de kostar butiken) och när ska man använda dem? Jag vet, sen när drog jag mig för att köpa ett par klackar? Vet inte varför men har siktat in mig mer på vardagsskor istället. Fast om jag ska köpa klackar så ska jag köpa färgglada, inga mer svarta. Så dessa är ju egentligen perfekta...

Vad tycker NI? Hjälp mig ! :)

Kommentarer
Milla säger:

Jag vill ha !!! :D

2011-01-29 | 19:54:37
Dhanii säger:

@ Milla: Tror de finns i stl 40 kvar också ;)

2011-01-31 | 21:29:59
milla säger:

ja 39 har jag ju.. svårt att veta om de öär sköna elr inte.. undrar när man får dom från nelly ? :)

2011-02-03 | 12:21:43
Dhanii säger:

Jaha, 39 finns 3 kvar av! Ja det är ju inte det man vet :/

Nellyskorna skulle komma i mars eller april tror jag Lollo sa ! :)

2011-02-03 | 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback