Sminkning Nelly High Heels Party

Här har de inte hänt mycket på länge :)

Tänkte visa min sminkning jag hade på Nellys Party som hölls på Grace för.. ja snart två veckor sedan. Galet vad tiden går snabbt och vad jag är dålig att uppdatera ! :)

Jag använde mig utav:

(allt från MUS)
Wonder Powder Kalahari
Eazy Cover Red & Blue
Eyeprimer
Eyedust Amazonas
Cypershadow Paradise (det är den ljusgröna, den finns inte längre under det namnet. Det finns en ny med samma nyans, men har inte koll på namnet.)
Microshadow Nightfall
Cake Eyeliner
Glittrig eyeliner (har inte koll på vad denna heter!)
Explosion på läpparna





Kommentarer
Lorena säger:

haha nej det är min bil! =) en väldigt bra present! Himla fin sminkning det där, när jobbar du nästa gång?

2011-01-26 | 13:38:28
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback