sommarkväll

Idag var jag alldeles vimsig på jobbet, gjorde fel och kände mig svimfärdig - inte roligt! Tack och lov var det en lugn eftermiddag.

Efter jobbet kom Milla hem till mig och jag bjöd på korvstroganoff. Blev inte det bästa jag gjort, men Milla verkade nöjd i alla fall :p
Satt och pratade länge och sen gick vi ut en lång runda och bara pratade, man kunde inte tro att senast vi sågs var i söndags. Det är det som är så härligt med Milla, vi har alltid något att prata om oavsett hur ofta vi ses :) Älskar dig !

Kan inte fatta att det endast är en vecka kvar till Spanien?!? Vart fan tog tiden vägen? Vi köpte dessa biljetter för 7 veckor sedan, sjukt. Det ska i alla fall bli galet roligt, har planerat lite löst om vad vi ska göra på vår semester, galet roligt :)

Ska ta en kopp te och kolla lite TV nu innan det blir sängen, trött efter dagen. Börjar inte förrän tolv imorgon så tänkte bege mig till gymmet innan, VI FÅR VÄL SE ;)


you & me 4-ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback