Los Angeles - 27 - 28 april

Nu är det egentligen den 30 april, men ska försöka skriva ihop lite vad vi gjort de senaste dagarna.

I fredags skulle vi försöka hitta till Beverly Center för att shoppa lite, men det var värdelöst att ens försöka utan GPS så vi tog stranden istället. Vi gick lite på Santa Monica-piren och sen la jag mig på stranden medan Wille sprang en runda. När jag låg där och kollade ut över havet och in mot bergen som gav en underbar vy fick jag ett sådant lyckorus! :)) Jag är i Los Angeles!! :)

Sen åkte vi och åt lunch och sedan hem. Vi duschade och tänkte vila lite innan vi skulle ner på baren här på hotellet - men vi somnade ganska hårt. Fortfarande jetlaggade!

---

I lördags var vårt misson att hitta en GPS och tillsist hittade vi Staples tack och lov :) En GPS i Los Angeles är ETT MÅSTE. Det hade varit smidigt att hyra en av biluthyraren, men det kostar så vi kände att vi ville hellre köpa en för att sälja sen igen.
Nu när vi hade GPS så hittade vi till Beverly Center :) Det var ett stort ställe med FINA affärer, men vi hittade en riktigt bra löparskor affär där personalen var riktigt härliga :) Så där köpte vi oss löparpjux. Sen hittade jag såklart till Victoria Secret !! Vilken affär, underbar. Jag trodde priset skulle vara högt, men det var helt ok - speciellt eftersom dollarn är så låg :) Så det blev en bikini och en BH, vill nog ha mer därifrån sen också.

Sen åkte vi hem och vilade igen - blev att vi somnade och missade ännu en kväll med barhäng. Men likabra i och med att vi var så trötta.

Får bli fortsättning följer - puss på er!

Kommentarer
Lorena säger:

åh köp en sportbh till mig på VicSecret, dom är superbra! köp i nån neonfärg! Jag har satt in pengar idag men dom kommer nog inte synas förrän imorgon eller dagen efter! Sen tog jag "bara" 5000 också , kan sätta in mer sen om du vill! hoppas du ser detta1 ha såå kul! hälsa wille! puss

2012-05-07 | 15:02:44
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback