17 feb - en vecka senare!

Dagarna har verkligen gått jättefort nu i veckan, kanske är bättre att inte blogga? Haha nje jag kommer fortsätta, men hann inte med det i veckan bara.

Förra helgen blev det mys ute på landet med syster och hennes kille + wille så klart. Blev bastu på natten också, riktigt trevligt! Killarna isvakade, det gjorde INTE jag ;)

I måndags hopptränade jag, oj vad bra det gick! Fick så fina komplimanger även denna gången, ser framemot Pernilla träningarna som kommer :) Berättar mer om hoppningen i ett annant inlägg.

Veckan som gått har jag inte hunnit med så mycket mer än att jobba, jobba ... o jobba. Jag hann träffa Linda i måndags, det var mys! Vi gjorde tacopaj och blåbärspaj, muuuums! Det var kul att träffas, det var alldeles för länge sedan!

Idag red jag barbacka i snön, det var jättemysigt! Älskar min lilla pålla <3
Sen jobbade jag på MUS och nu ska jag duscha innan jag drar till Elite där jag kommer tillbringa natten. Det är inte min jobbhelg än, men måste vara ledig nästa fredag så tog denna fredagen istället.

Ser framemot imorgon, då blir det mys för hela slanten !! Ha en rolig fredagkväll nu godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback