2011 / 2012

Vaknade inte på bästa sätt idag då jag inte hade någon frukost hemma och åkte till hästen innan jag hann köpa någon. Att fick en fin lapp på bilen gjorde inte det hela bättre. Men men. Jag förstår inte de som inte äter frukost på morgonen! Jag blir snurrig och svimmfärdig och trött bara 30 min efter jag gått upp typ, nej frukost är nr 1!


Tänkte lista både 2011 och 2012 som jag lovat.


Det bästa det 2011 var att jag:

* blev make up artist (dröm blev sann!)

* vågade flytta själv till stan
* köpte häst <3 (också dröm blev sann!)
*åkte till soliga Spanien m Milla
* åkte till Gotland m älsklingen
* var med på MUS kickoff i Sthlm
* såg The Ark i Alvesta, Malmö o Sthlm
* spontant åkte ner till Malmö under malmöfestivalen
*åkte till Sthlm m älsklingen
* började på Elite
*flyttade hästen till Skir
* flyttade ihop med Wille i stan <3

=)


Mina mål och förhoppningar inför 2012:

* Att utvecklas med min pålla
* Fixa iordning lägenheten
* Hopptävla m Akira
* Resa till USA!
* åka till Spanien

* Ha en grym 23-års fest (fyller ju år en fredag)
* Att kunna springa 1,5 km mil!
*spara mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback