Akira 2006/2007

Fick ett mail från Akiras andra ägare med två bilder på Akira från -06/-07 och tänkte visa ett för er. Hon ser så liten ut min underbara pålla. Hon har verkligen fått en bra uppväxt och upplärning då hon är mycket säker i sig och det har jag hennes förra ägare att tacka för :)




Har kollat tävlingsdatumen och den första hopptävlingen är 11/3. Jag är ledig då så det är ju perfekt! Ska få in två hopplektioner innan dess så jag blir mer säker, men jag är redan nervös bara jag tänker på det haha :)

Sen är det en den 20/5 och det är helgen efter jag kommer hem från USA så den ligger lite värre då jag dels inte hoppat på 3 veckor och egentligen jobbar. Men jag ska nog få till det, vill ju verkligen vara med. NERÖVS!

Kommentarer
cathie säger:

Åh, vad kul med tävling! Vart blir det någonstans och vilka klasser?

Jag jobbar med logistic på kontor, så det blir väldigt mycket sittandes framför datorn, så då är det väldigt skönt att kunna springa lite på lunchen! :) Och ja, det är skitjobbigt, men försöker jämt tänka att det kommer förbättra min ridning! :)



När Moses är i "dålig form" dvs, jag har ridit lite, eller inte lagt så mycket energi på ridpasset så blir han väldigt springig.. Något som vi jobbat supermycket med.. så nu sköter han sig faktiskt oftast bra, men vi har våra svackor ibland :P Men vi fortsätter jobba vidare med det :P

2012-01-25 | 11:09:19
Bloggadress: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback