Ekonomi - roligt eller bara jobbigt?

Har suttit hela förmiddagen med att gå igenom min och Willes ekonomi. Vi har lånat av varandra och låtit den andra betala lite här och den andra där osv så kände att det var dags att ta tag i ekonomin och kolla över den så slipper jag känna att det hänger över en. Jag är inte noga med att man ska betala punkt och pricka på öret, men det här var lite större summor så det var ändå ganska viktigt. Det sista man vill är ju att förhållandet ska ta skada pga ekonomin så det är lika bra att ha koll på allt :)
Tyvärr ser det ju ut som att jag ska betala till Wille dock :P

Jag har blivit mycket inspirerad av programmet Lyxfällan. Tycker det är ett riktigt bra program, visste inte att det fanns så många som hade noll koll på sin ekonomi !

Idag blir det lite jobb och sen stallet med Helle - spännande!



Så här glad blir Gisse när han får dra - hade varit superkul att ha fyra hundar som man kan spänna för och dra med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback