Friday Friday

Idag vaknade jag av solens strålar i ansiktet. Underbart <3 Dock blev det ju en besvikelse när man tittar ut och det ligger snö på maken. Längtar som en galning tills det är grönt, ca 10 - 15 grader och solens som värmer lite lätt - vår!
Men det lär inte hända på ett tag så det får mig bara att vilja åka ner till Spanien NU! Inte för att det är jättevarmt där än, men mycket varmare än här. Å vad jag längtar till USA och Spanien, kommer bli en grym vår och sommar!

Åter till verkligheten - idag är de jobb mellan 12 - 17 som gäller, ganska chill. Sen imorgon blir det några timmar på morgonen på ena jobbet och sen fortsätta till kl 16 på det andra, nice ! Vad som händer på kvällen får vi se!
Ikväll ska vi på kalas, mys.

Ha en grym fredag o trevlig helg!!



Sommar på Gotland - ett måste! Den lilla pricken högst upp på rauken är fakitskt jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback