Fridaynights inlägg!

Vilken underbar fredag jag har haft och kommer att ha! Har varit på toppenhumör hela dagen - kan ha att göra med att jag är L E D I G hela helgen? Ingen MUS eller ELITE :) Skönt att bara få slappa!

Började dagen med att åka till stallet och släppa ut hästarna, mys! Sen red jag en skrittrunda i skogen och det var halt som faaan så jag fick hoppa av några gånger t o m. Sen har de lagt nytt underlag i ridhuset så där går det inte att hoppa som jag tänkt göra imorgon och paddocken är alldeles för hal och hård så blir ingen hoppning :(
Får bli dressyr istället, kanske går det att ha lite markarbete !



Väntar på att Wille ska komma med lite mat så ska vi mysa lite innan jag ska dra till Bishops för att joina Milla o co så ska vi ta några glas där innan vi förmodligen drar till Harrys! Tagga tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback