God morgon?

Nej det blev ingen god morgon, de senaste nätterna har jag drömt mardrömmar om mina kära och det är aldrig kul. Jag trodde att jag bara drömde mardrömmar om det var för varmt i rummet (har läst någonstans att de hänger samman), men jag gör det tydligen ändå.

Drömde om söta Lucky idag att hon blev påkörd, vill bara träffa henne och pussa på henne <3

Jag försov mig idag typ. Är ledig från jobb, men ska hoppträna och har bokat ridhuset från 11 - 13 och ska hinna äta frukost, byta om och göra iordninge hästen osv innan så får skynda mig nu. Ska se om jag har någonstans jag kan sätta min kamera så jag kan få lite filmat :)

Hörs sen!



Dessa skor har jag glömt i Alvesta och aldrig haft på mig. Vintern kommer tydligen i slutet av jan (såå onödigt!!) så då får jag användning av dem i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback