Helgen som var

I fredags blev det fest då, nice ! Drog till harrys typ kl halv tolv och körde järnet på dansgolet trots mest rocklåtar. Det var härligt att få dansa i alla fall och det var ett härligt gäng ute :)

I lödags sov jag läääänge, så skönt! Sen blev det stallet, tänkte rida i ridhuset men sen drog det in en snöstorm så struntade i det. Ridhusets underlag är nylagt också så det går inte att rida som vanligt.
Sen kom bästa Wille med lite spån till min pålla och sen åkte vi ut till landet och myste med chips o dipp + lite film.

I söndags hade jag mitt första gymnastikpass på åratal! Hakade på Ängla och en massa småtjejer till Theleborgshallen där vi hoppade lite trampett m.m. och det var superkul! Eftersom jag inte har någon licens så fick jag inte hoppa mer än raka hopp, men ska införskaffa en så jag får göra lite roligare saker :)
Vet att jag har videos på när jag tränade gymnastik innan, ska leta upp dem och visa dem för er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback