Lördagen



Fy fan vad skönt det är att komma hem och vara så trött att man däckar på en gång! Galet underbart :)
Det gjorde jag igår och jag får snart göra det igen!
Nattjobb igen och det har varit den perfekta lördagsnatten EVER! Hunnit fixa allt som jag kan innan allt stänger + gjort träningsschema för mig tre veckor framöver. Inte haft några fyllon här heller så sjukt nice :)

Idag hann jag inte med så mycket mer än att jag vaknade vid 14.30 och så kom Wille på en gång och hämtade mig så åkte vi till Singoallas grotta. Tog på springkläderna (de bästa ever!) och tog en snabbrunda uppför berget, sa hej till syster, pojkvän o hunden och sen ner igen. På väg hem var det en jättefin solnedgång!
Sen åkte vi till lägenheten, Wille köpte pizza som jag smakade av och sen däckade vi. Vaknade av att Wille vaknar och kollar på klockan och utbrister "Du börjar nu". Höll alltså på att försova mig till nattjobbet - klantigt! :)
Nu är jag ändå ganska pigg så det är skönt!

Nehe dags för lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback