Onsdag 25 januari

LÖNING! Härligt att få lite pengar på kontot. Jag har inte varit duktig på att spara innan, men nu när jag har ett tydligt mål så går det jättebra :) Dock ligger jag fortfarande efter med någon räkning eftersom lönen blev ändrad till "månaden efter" lön i nov, men knappar in!

Idag är det en luuugn dag till, skönt. Ska strax iväg och jobba några timmar och ikväll ska jag fika med en gammal vän jag inte träffat på ÅR. Ska bli mys :) Sen ska jag till stallet och släppa in hästarna. Kaaanske hinner rida, men inte säkert. Sen vet jag inte om jag får vara i ridhuset eftersom jag kanske drog med mig kvarka hem från TRS.. kanske vissa tror. Men jag litar på min tränare :) Får se!

I natt vaknade jag av en duns. En paranormal activity-duns. HUR LÄSKIGT SOM HELST. Visade sig att spegen, som brukar vila mog väggen, hade ramlat fram och smällt i bokhyllan. Inte konstigt att det lät! Men det kunde ha blivit värre då bokhyllan kunde ha vält också så det är jag mycket tacksam för. Med andra ord så sov jag inte gott inatt !

Hoppas dagen blir bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback