Vad jag längtar

Idag har jag suttit och kollat på vad vi ska gör när vi åker till USA. Har hittat en hel del roligt som t.ex San Diego Zoo Safari Park som ska vara som att komma till Afrika och se exotiska djur, det verkar riktigt häftigt! Sen ska vi självklart besöka Universal Studios och Santa Monica Beach och en massa mer! Ska även rida och shoppa så klart och njuta av maten och solen.. å så skönt och kul det kommer att bli!

Vi funderar på om vi kommer att hinna med att åka till San Fran också för jag skulle jättegärna vilja besöka Yosmite  (Stavning?) National Park där världens största träd växer. Hade varit grymt att besöka den parken!
Men har läst att man ska ha minst 2 dagar för att köra LA - SF och sen ligger den parken lite norr över SF också. Men jag tror vi tar det när vi är där, det är inte kul att planera in i minsta minut hur dagarna ska se ut. Får se om man bara vill slagga i LA eller ut på road trip!

Längtar så grymt mycket tills vi köper biljetterna för det känns som ett steg närmare, men denna resan kommer ju bli av! Å  vad jag längtar, vill ha april nu! :)

Back to reality - lunch och städa. Funderar på att träna lite sen, gym eller springa får se!




Här ligger kissan idag! Hon är världens mysigaste <3


Kommentarer
Viktoria säger:

Jag uppfattade det som om de inte tyckte att det var så himla viktigt med skor med stålhätta. Vem vet, jag kanske tolkade det fel :)

2012-01-08 | 18:18:01
Bloggadress: http://pieceofmej.blogg.se/
ANNE säger:

Haha men vad sööt :D

2012-01-09 | 14:05:29
Bloggadress: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback