Vem fan är han den där ishocky-spelaren?

Tänkte jag skulle kollat på Kvällsöppet igår, men orkade inte lyssna på Juholt-debatten så jag tittade på det nu på morgonen istället.

Tyckte det var synd att debatten blev så kort. Tror den skulle behöva ett eget program!
På plats fanns Helena Lundbäck, Jens Fredricson, Lasse Arnell och en hockeyspelare - vem fan var han? Tror dock jag sett hans twittrande ang jerringpriset.
Han tyckte att hästen skulle fått priset då den gör jobbet enligt honom. Då jämnförde Jens med att han inte skulle klara sig utan sitt lag. Då tyckte hockeyspelaren att det var fusk då RGB fick välja häst och då jämnförde ryttarna att hockeyspelaren kan ju välja lag och team och förklarade även att RGB är en skicklig ryttare som utvecklar sina hästar. Trots detta fattade inte den tjockskallade hockey-spelaren att RGB var en värdig vinnare av priset han fått. Tror han dunkat skallen i sargen för många gånger!

Såg ni programmet? Vad tycker ni? Tyckte om hur Jens lugnt och sansat förde fram sin talan och hur han jämnförde de olika sporterna på ett mycket bra sätt!
Sen tyckte jag faktiskt Lasse Arnell sa en riktigt bra sak i slutet - att det är dags att skriva mer om ridsporten!



Debatten börjar 22.34


Kommentarer
Madeleine Sülla säger:

Tycker det är sjukt att de på allvar tror att vem som helst kan bli en så skicklig ryttare som RGB..



Jag ser inte skillnaden mellan tex hästsport och rally isåfall? Det är ju bilen som kör, då kan det väl inte vara så svårt att gasa och styra bilen eller? Ridning ÄR inte lätt, personerna som säger det har inte någon kunskap överhuvudtaget :P

2012-01-25 | 22:26:10
Bloggadress: http://msylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback