American hospitality - 2 maj

Idag skulle egentligen Wille akt cross, men det blev missforstand mellan han och Dave som han ska kora med sa han ska kora imorgon torsdag istallet.
Men daremot fick Wille kolla pa lite crossklader istallet! Det var inte fy skams heller ;) Akte och motte upp Dave och vi akte till Oneil dar Dave far en fin rabatt och Wille fick valja ut klader och sen var det nagra som passade upp pa oss och gick och hamtade direkt fran lagret om det var nagot vi ville prova. Sa skulle jag vilja ha det ... fast i kladbutik sa klart! Och japp jag tittade ocksa faktiskt, men det blev inget... for mig. Wille shoppade ;)

Sen hakade vi pa Dave hem och gick ut och at med han och hans fru. De ar runt 50, men riktigt shyssta ;) Sa shyssta att vi far sova har faktiskt ! :)

Nu blir de lite Tv-hang innan det blir somn, wille och Dave lastar crossarna sa imorgon blir det heldag pa crossbanan. Eftersom det gick sa bra att kora sist for mig sa kanske jag blir sugen pa att prova, men jag lovar att jag ska halla mig ifran det ;)

Efter det blir det Las Vegas!!! Ska bli sa coolt! :) Ska till Grand Canyon ocksa :)

Puss pa er, saknar er massor!


Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas ni njuter av varje sekund.

Saknar er också!

Puss mamma

2012-05-03 | 08:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback