Crossdags! - 2 maj

Det blir annu ett bildlost inlagg och aven utan prickar och ringar over bokstaverna for jag lanar dator nu. Men jag ska forsoka fa upp nagra bilder nagon dag snart! :)

Igar gick vi pa San Diego Zoo Safari och det var haftigt, men eftersom vi gick pa det vanliga zoot dagen innan sa var det inte riktigt sa haftigt som jag tankt. Egentligen skulle man ha tagit en av de dyrare turerna dar man fick komma ut pa savannen och mata djuren, vi tog den turen som ingick och det var en rundtur utanfor savannen, men det var haftigt ocksa.
Sen drog vi till Sea World och vi kom i precis lagom tid till att se spackhuggar-showen! Det var ascoolt och jag ska lagga upp en video pa det sen :)
Sag aven delfinshowen och det haftigaste av allt nastan : Riktiga Antarktis-pingviner! De hade dem nere under jord dar de var morkt precis som antarktis och de var sa stora och tjocka! Ascoola! Sen gick de jatteroligt :)

Efter det akte vi mot crossbanan Wille skulle kora pa dagen efter och tillsist hittar vi en liten idyllisk by vid namn Idyllwild! :) mamma - du skulle varit dar! Det var en liten pittoresk by som lag hogt uppe i bergen sa molnen var pa vagen vilket gav en mystisk kansla.
Vi tog in pa Blue Bird Inn och de gav oss en bra pris pa en stuga med jacuzzi och eldstad sa det tog vi. Det var skont att efter tva dagar av en massa intryck och walking att fa sjunka ner i en varm jacuzzi :) Sen krop vi ner i den OERHORT skona sangen och satte pa en film, men Wille klarade inte riktigt av att halla sig vaken sarskilt lange - som vanligt :P

Jag hade en riktig mardrom den natten - dromde att jag var hemma och var tvungen att borja jobba igen!! det var skont att vakna upp och veta att vi har 2 v kvar i detta underbara land :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback