Las Vegas - 6 maj

Ligger efter med händelserna här på bloggen, men vi har haft taskigt med internet nu på ett tag, men förhoppningsvis kan jag lägga upp lite bilder imorgon innan vi åker vidare.
Kom till Las Vegas i torsdags kväll och vilket fint hotell! Trivs bra här :) I fredags åkte vi till Grand Canyon och såg solnedgången, underbart! Sen drog vi till stan igen och gick ut och hade riktigt kul!
Igår gick jag upp och solade vid den underbara terass-poolen som finns på hotellet, vilken lyx! För första gången på resan hörde jag även ett par svenskar prata, det är inte som på Gran Canaria direkt. Vilket är skönt :)
Sen åkte vi till Supercrossen. Det var sjukt varmt igår så det var äckligt, men när solen gick ner blev det behagligt. Det var riktigt roligt att se proffsen köra, de körde så jävla fort! DOck var det många som var skadade av de coolaste så det var inte lika roligt som de kunnat va, men det var häftigt ändå.
Sen tänkte vi dra ut, men vi somnade istället. Tänkte kanske bara ta en power-nap, men vaknade vid 5.30...
Idag gick jag upp och solade igen, så grymt SKÖNT att få SOLA <3<3 Sen kom Wille och gav sin svenne-banan kropp lite sol också, men den klarade inte så länge så vi gick till hotellet och bytte om och drog och shoppade ! Fast jag kom bara hem med två plagg från Forever 21. Vet inte vad det är med mig och mitt shoppingmode, men det är inte på topp. Söker bara efter exklusiva saker och då är det inte så bara att gå in på stora kedjor. Men vi har en helg kvar i LA sen så då ska jag shoppa :))

Nu ska vi ut och äta och sen gå ut ! Hälsa alla fina och ta hand om er <3



Kommentarer
Anonym säger:

VILKEN FIN BILD PÅ DIG OCH SOLNEDGÅNGEN!

kram till er båda/

mamma

2012-05-07 | 07:52:12
Lorena säger:

superfin bild!

2012-05-07 | 14:56:36
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Nathalie säger:

Vilket hotell bor ni på i Las Vegas? Åker nämligen dit nästa vecka:)

2012-05-10 | 15:12:39
Bloggadress: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback