Do what you wanna do before it's too late

 
I fredags samlades vi allihopa hos Hanna efter jobbet och hade ett litet planeringsmöte om Damian. Han har som sagt fått cancer och vi ska fixa en välgörenhetsfest då de behöver pengar till sjukhusräkningar m.m. Den ska hållas i början av juni så jag hinner vara med på den, jätteglad för det !

Det är helt absurt att sitta och prata om en mans bortgång m.m. när han två sek senare kommer och säger hej.. jag känner mig ännu mer tacksam mot mig själv att jag faktisk höll löftet till mig själv att jag skulle prova på något nytt då man aldrig vet hur länge man har kvar här på jorden.. Do what u wanna do och lev utan ånger - mitt motto för tillfället!

Jag hade aldrig varit inne hos Hanna innan och Wow Wow Wow.. ! Vilket ställe. Tänk att få bo i ett flott hus på sin egna hästgård.. lite avis ja! :)
Hanna hade en sjukt cool fireplace - lågorna dansade runt på kristaller ! Jag har aldrig sett desslike innan, det var jättevackert !


Kommentarer
Lollo säger:

lyxigt!! vi är här hos oss från typ 19-21.30 imorgon vår tid om du har tid att skypa :) puss

2013-04-29 | 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback