Måndagen den 29 april

Idag är det exakt 6 veckor kvar tills jag kommer hem! Känns länge samtidigt som att det känns som om att tiden bara kommer att springa iväg.
 
Idag var det jobbigt för jag var sååå trött! Helt slut, inte van vid att ha ett så här pass fysiskt jobb och jobba sex dagar i veckan.. Men det gick fint för var en ganska lugn dag. Hann med att tvätta lite och även måla på bommarna vi håller på att göra om - kommer bli så snygga! Ska göra en svensk, en irländsk och en amerikansk bom också.
 
Efter jobbet så fastnade jag framför en film och sen begav jag mig ut på en kort, kort springrunda - men bättre än inget right?! Får ge mig ut direkt efter jobbet istället.
Satte på hästarna täckena idag med och den hemska fyraåriga hingsten bet mig i huvudet när jag skulle gå ut från boxen - nej jag kommer nog inte fortsätta hantera honom! Han vill "bara" leka, men han förstår inte när man säger till honom att det inte är ok och jag tänker inte riskera att bli biten eller sparkad för att han vill leka så det var första och sista gången jag satte på täcket på honom.
 
Lekte målare idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback