Roadtrip to San Diego

 
Jag har gått med i facebookgruppen Svenska i San Diego och såg att det var en tjej som hade lagt upp ett event ang Valborgsfirande. Skrev till henne och frågade om det var något man kunde haka på då jag var sugen på att vara lite social utanför hästgården. Fick tillbaka svar att jag var välkommen och hennes nr - that was it. Varför inte sätta sig i bilen, kör en timme till en storstad för att möte upp främlingar liksom?! :)

Mötte upp Josefine och Sanna + en massa andra härliga människor och hade en grym kväll! Men förvånad jag blev att det stängde vid halv två?! Men jag fick dansa av mig i alla fall, asgött ! Jag och Josefine skulle höras om nästa helg igen, hon sa att jag kunde sova över hos dem så kanske jag kan gå all in nästa gång istället!
Grym kväll i vilket fall, sjukt glad att jag var ung, dum o naiv som åkte dit ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback