Sleeping To Dream

Idag drog jag äntligen ut på ännu en springrunda! Hade tänkt springa både i lördags och i söndags, men det är ju så lätt att hitta ursäkter, men idag blev det av. Älskar den rundan jag har hittat, den är så mysig! Sprang i 30 min och det gick ok, jag har redan träningsvärk i vaderna... känns lovande inför resten av veckan..

Sprang vid halv åtta idag och det var lite sent för när jag kom hem så var det mörkt så det var lite försent att springa då, men vad fint det var på kvällen! Samma stjärnhimmel, men ändå så långt hemifrån... När solen höll på att gå ner för mig så visste jag att den gick upp för er där hemma <3
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Fin du är på det fotot från Spanien:) Ja då sover du nog nu. Kul att vi kunde prata i söndags.
Ta hand om dig. puss älskar dig kram mamma

2013-04-16 | 07:59:49
Liza säger:

Duktig kicka! :)

Svar: Tack <3
Daniela Svensson Peña

2013-04-16 | 10:05:52
Anonym säger:

bra jobbat :) skickar mejl till dig nu på fejjan!! puss

2013-04-16 | 15:15:06
Anonym säger:

uppdateraaaaaa :)

2013-04-17 | 12:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback