Söndagen den 14 april

 
Idag behövdes, det har varit underbart att få vara ledig! Jag älskar att pyssla med hästarna absolut, men det var skönt att få göra något annat för en gång skull!

Förutom att Skypea med alla underbara människor så var jag och Lina och shoppade (yeeaaii) och sen åt vi middag.
Vi åkte till ett Shoppingcenter ca 10 min härifrån och idag fick jag köra! Lika bra att vänja sig right eftersom Lina åker iväg om 1,5 vecka... måste ju kunna ta mig till affären liksom. Det gick fint, de svåra är att veta vart man ska bara, men man lär väl sig..!
Shoppingcentret var STORT och vi hann bara med ett par affärer, hittade en fin klänning och ett linne - får shoppa mer någon annan gång. Gick in på Viktoria Secret som fanns där, men de hade inte så mycket så struntade i de så länge..

Efter shoppingen körde jag (!!) till en italiensk restaurang där jag åt Crepes-liknande grej med spenat och en massa annat gott... jag vet inte riktigt vad det var, men gott var det! Vi fick även bröd, sallad och soppa till förrätt som ingick i måltiden - jättegott! Vi avslutade med en drink var också, jag tog en Royal Washington.. nåt, fan vad dålig jag är på att komma ihåg namn. Aja, det var i alla fall Smirnoffvodka med Äppel(?)smak med tranbärsjuice - mums! Det bästa här är att i US så är det helt ok att ta med en doggybag med sig hem så jag nu har jag smarrig lunch tills imorogn med !
 
Hade tänkt springa idag med... hrm tror ni jag kommer upp imorgon på morgonen?.. vi får se!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Gott!! /lollo

2013-04-15 | 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback