Tisdagen den 9 april

 
Tisdagen var en ganska hektisk dag, men det är kul ibland också. Hanna red hela dagen så det var mycket hästar som skulle göras iordning och ta hand om samtidigt som man skulle ha koll på skrittmaskinen och de som var ute i hagen + att det skulle groomas. Men jag är sjukt glad att jag får hålla på med hästarna i alla fall, meningen var att jag skulle vara lite allt i allo och hålla på och klippa gräs osv, men det får en annan kille göra istället :)

Efter att jag groomat hingsten och pojkvännen så fick de lite massage kan man säga av en speciell maskin som skickar impulser (om man säger så?) till musklerna vilket hjälper dem att slappna av. Det ser jätteroligt ut när den maskinen jobbar för hela hästen hoppar typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback