Veckans resumé

Nu blev det sådär jobbigt igen, måste blogga varje dag... !
 
Ni får en kort resumé av jobbveckan - i torsdags åkte Lina hem till Sverige igen så sedan dess har jag fått ansvaret och alla arbetsuppgifter, vilket är superkul! I fredags blev jag lite sen med hästbytena, men det gick bra ändå. Har t o m fått godkänt att linda Leroys ben nu vilket låter jättetöntigt, men lindar man fel så kan det skada hästen och Leroy är ju värd en HEL DEL pengar så känner mig nästan hedrad som får pyssla med honom ! Fick även cred för att jag lärt mig linda så bra på så kort tid, hade ju aldrig lindat innan jag kom hit - klapp på axeln ;)

Har lärt känna hästarna riktigt bra också, speciellt Leroy. Nu ska jag även börja hantera hingsten också och känner mig mycket säkrare med honom nu (ta i trä!) så det är roligt !
 
Tyvärr fick pojkvännen åka igår för han blev såld :( Jättetråkigt då han påminnde så mkt om Akira och jag tyckte verkligen om honom..! Fick en sista puss med honom i alla fall ..!
 

Kommentarer
Lollo säger:

duktiga du!!

Svar: :D
Daniela Svensson Peña

2013-04-29 | 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback