Duktig Dannan

 
Idag drog jag ut på springrunda direkt efter jobbet, hade bestämt mig för att springa hela rundan denna gången. Jag kollade upp rundan på Runke-per (älskar't namnet) och den är 6 km och jag sprang den på 30 min och det var ändå ett sådant tempo så jag inte höll på att dö - har visst bättre kondis än jag trodde! Så nu är det bara att försöka slå den tiden :)

Var duktig och köpte havregryn i förrgår så i morse fick jag riktig frukost - mums! Det sjuka här är att mjölken innehåller socker!! Har kollat ALLA mjölkpaket, alla innehåller socker.. Sa det till både Lina och Hanna, de har inte märkt något. Den smakar ju totalt annorlunda än hemma, men visst god är den ju haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback