Måndagen den 6 maj

 
Igår var det en regnig och mulen dag, ganska kall om man jämnför med de senaste dagarna.. I o m att det regnade så reds det inget så det blev en lugn dag, hann grooma alla hästar förutom en innan lunch, sen var det bara att måla resten av dagen..

Jag var så otroligt trött på kvällen så tog det lugnt, tvättade och städade dock också.
 
Det har nu gått fem v sen jag kom hit och fem v är kvar och jag vet varken in eller ut känner jag. Hanna hintar hela tiden om att jag kan få komma tillbaka och frågan är om jag vill det? Känner att jag trivs riktigt bra här och det är något med USA som jag gillar, samtidigt som jag längtar och saknar alla där hemma.. Time will tell, men det är nog därför jag är så trött med för att jag går och funderar hela tiden..
 
Livet känns nog lättare när solen kommer fram igen vilket är imorgon! 30 grader till helgen med, YES
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback