Run man run

I tisdags var jag jätteduktig (kanske lite överambitiös t o m) Vaknade och gav mig ut och sprang en kortrunda innan jobbet, har inte gjort det sen jag kom hit typ haha. Ska bli bättre på det, är en ganska skön start på dagen.

Sen på kvällen var jag ute och gick 1 h 20 min, gick hela trailern längs med golfbanan som är jättefin, men tråkig på så sätt att man måste vända och gå samma väg tillbaka.. Men jag har ju noll lokalsinne så egentligen gör det ju inget då jag ändå inte känner igen mig om jag vänder håll ..typ. Med tanke på tiden så borde trailern vara ca 6km, har försökt mäta med bilen när jag kört längs med och det kan nog stämma.

Ska försöka vara duktig och fortsätta med mina morgon- och kvällsrundor i promise! Längtar tills jag är hemma och ska åka wakeboard ! Det finns ju verkligen inget roligare än wakeboard och att åka vattenscooter - älskar sommaren! + att wakeboard är grym träning för hela kroppen !!

Kommentarer
Lollo säger:

meeer bilder!! vi köpte en lägenhet idag förresten :)

Svar: men berätta mer !!! VAD ROLIGT !! :) Vart ?! Svara nu!!
Daniela Svensson Peña

2013-05-03 | 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback