Söndagen den 5 maj

 
Idag är det cinco de mayo! Kommer ihåg förra året när jag och Wille var här att de tjatade om cinco de mayo på radion, men vi fick aldrig veta vad det var. Nu vet jag att det är datumet när Mexico blev självständigt ! So now we know..!

Idag vaknade jag vid sju! Hade jag aldrig trott, men är väl van. Låg och myste till kl åtta sen var det att duscha och fixa sig inför San Diego! Idag var det dåligt väder så hade ändå inte kunnat ligga hemma och sola så varför inte åka och shoppa lite?
Och när man ska shoppa så är det väl lite bra att åka till Fashion Valley! Sjukt stort utomhus"mall" med både fina märken som Gucci, Michael Kors och Jimmy Choo (!!) och med billigare kedjor som Forever 21 och H&M. Jag gick där i ca fyra tim och hann ändå inte riktigt se allt. Men jag är så sjukt dålig på att shoppa, förmodligen för att jag fått gå på "spar" i ett år nu så vet inte riktigt hur man spenderar pengar längre ;) Men blev lite från Viktoria Secret (älskar den affären, har hittat ett par godbitar där som kommer inhandlas senare) och en söt klänning, smycken och ett glittrigt nagellack från... någon annanstans, jag är så dålig på namn! Update - Charlotte Russe var det visst, såg det på påsen nu..! :)

Jag tror jag är lite schizo, körde fel typ 15 ggr hem (jag som hittade så fint hem mitt i natten förra helgen?!) att jag sista gången skrek till mig själv att jag var trög i huvudet som körde fel IGEN, men sen visade sig att jag kom på rätt väg när jag körde fel i alla fall.. Så är det när man är med myself and I..!
 

Kommentarer
Anonym säger:

shoppa åt mig med!! /Lollo

2013-05-10 | 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback