Tisdagen den 30 april & Onsdagen den 1 maj

I tisdags var det samma gamla vanliga rutiner, inget spännande.. Hade en riktigt rolig lunch och kväll dock när jag fick Skypea med hela ör-gänget - fan vad glad jag blev för det! Ni är så fina <3 Fick även vara med in på småtimmarna när gitarren togs fram och fick höra finsång från Hermanssons m komp från Wille och bas från Erik ;) Ser framemot att komma hem och se Elvis-konserten!
Onsdagen var en lugn dag då Hanna endast red Leroy så morgonen kändes jättekonstig då det inte var de vanliga rutinerna, men det var skönt. Hann med att dona med massa andra saker så det var bra. Åt riktigt god lunch i onsdags också -jordgubbar m mjölk. Jag älskar det, jag skulle kunna leva på det en hel sommar tror jag !
 

Kommentarer
Anonym säger:

Ser mumsigt ut:) jag köpte de första svenska jordgubbarna på torget idag så hoppas de är goda. Ha det riktigt bra och puss och kram mamma

2013-05-03 | 07:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback