You only hate the road when you're missing home

 
Nu har jag 3,5 v kvar här på gården, 25 dagar kvar innan det bär av hemåt och jag har sådan ångést samt sådan längtan. Har aldrig varit iväg så här länge innan så det var ett test och jag trivs riktigt bra här samtidigt som jag saknar alla där hemma. Men tycker att tiden har gått alldeles för fort och jag kommer verkligen njuta av mina sista dagar här..! Hanna säger att jag får komma tillbaka och det lär jag nog göra vilket gör att resan hemåt kommer bli mycket enklare. Fick reda på idag dock att Damians välgörenhetsfest blir framflyttad till den 15e juni, alltså helgen efter jag kommit hem.. Riktigt tråkigt, hade mer än gärna velat vara med på den, men man kan ju tyvärr inte vara med på allt man vill här i världen.. Om man bara kunde klona sig alt kunna teleportera sig, vad mycket enklare det hade blivit att resa då! :)
 

Kommentarer
Anonym säger:

vilken fin bild!! /Lollo (håller på att kolla ikapp alla dina inlägg nu, hinner inte med ;))

2013-05-28 | 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback