You've got to work for it so stop wishing and start doing

I måndags drog jag ut på ännu en springrunda, börjar komma in i det - jättehärligt! Jag springer dock alldeles för fort i början, förmodligen för att jag pumpar på med grym musik så jag orkar inte riktigt lika mycket som jag kanske skulle gjort om jag hade tagit det lite lugnare, men så länge jag springer är jag nöjd! Fick kramp i innelåren, hur sjukt är inte det?! Förstår inte hur jag lyckades, men det gick över till dagen efter i alla fall.

Igår gick jag en runda då jag hade så sjukt ont i huvudet så jag orkade inte springa och pga detta så hittade jag nu en ny runda! En lite kortare som passar bra på morgonen tex, super + att det går runt så att jag slipper springa och sedan vända. I slutet av den nya rundan så hittade jag en anslagstavla och i en liten box fanns det en karta över alla trailesen i San Marcos - oj vad jag har missat mycket! Men har fortfarande 3,5 v kvar på mig att upptäcka dem på :)
 
Träningsinspo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback