Know were you're going or you will get nowhere

Nu har jag snart endast 2 veckor kvar här på Nya Zeeland - känns fortfarande konstigt att vara så långt hemifrån. Det är ändå så enkelt som "bara" två flyg så är man på andra sidan jorden.. eller så har jag bara förträngt att det tog ganska lång tid ändå, ser inte framemot flygen hem haha!
 
Mina dagar på den nya praktiken har varit intensiva, men roliga - framför allt lärorika! Mycket självständigt arbete och det är precis det jag behöver. Är det något jag skulle vilja ändra förbättra med mig själv så är det min förmåga att få saker gjorda så snabbt som möjligt - därför är det en stor inspiration att få ha min praktik hos Aim'n. På knappt ett år har de blivit riktigt stora och det är p g a de jobbar hårt och får saker att hända. Jag kan tycka att det kan vara frustrerande att jobba med någon som har de där kvalitéerna som jag själv önskar jag hade då jag aldrig känner mig tillräcklig - men jag försöker se det som en inspiration och jag försöker att se och lära!
 
Jag är så glad att jag bytte praktikplats - kommer hem med många nya insikter och lärdomar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback