Min nya praktikplats - Aimn!

Jag har som sagt bytt praktikplats och jag får nu jobba nära två grymma tjejer jag tycker är så otroligt coola - de har gått från en dröm till produktion som nu är på gång att lanseras på andra sidan jorden - hur häftigt är inte det?
Företaget heter aimn och de säljer egendesignade träningskläder för tjejer. De designar roliga och inspirerande kläder som ska motivera dem själva och andra att göra vad de älskar i bekväma snygga kläder. Personligen tycker jag att kläderna är grymt snygga och det är många företag som kommit med liknande mönster efter aimn - det lilla småländska företaget var alltså först i hela världen och nu tar resten efter, coolt!
 
Jag ska hjälpa till med marknadsföringen samt planera event inför lanseringen av aimn här på andra sidan jorden - är så taggad! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback