The stars are there, even on cloudy days

Undrar ni vad jag gör om dagarna? Har inte uppdaterat er så mycket för än så länge har det varit mycket research på datorn så har suttit inne om dagarna och ringt och datoriserat. Inte det jag tycker är det roligaste med att vara koordinator, men det är en del av jobbet!

Det som är på gång är ett litet promotion event som ska hållas i Wellington och i Auckland. Det är synd att jag har så kort om tid, annars hade detta kunnat bli hur stort som helst! Men det är bättre med något mindre snyggt som ger resultat än försöka ge sig på för mycket, men ska stå och visa upp oss och ha lite tävlingar - tror det kan bli riktigt bra! Det är svårare än jag trodde att jobba utomlands då en sak som skulle funkat hemma ger inte alls samma effekt här så det gäller att tänka i nya banor - utmaningar! Det gillar jag :)
 
Är inte så synd om mig som sitter inne om dagarna - har ju denna fina utsikt att titta på! Igår var molnen riktigt låga, ni ser ju själva. Vädret skiftar från sol på fm till moln till spöregn på kvällen -  värre än midsommarafton!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback