Auckland - 27 februari '15

På fredagsmorgonen tog jag flyget till Auckland och drog hem till Helen där vi jobbade via datorn ett tag. På väg till henne så gick jag igenom en fin park som var utsmyckad - sista helgen de firade det kinesiska nyåret!
Efter jobbat inne ett tag så drog vi ut på stan och tog lite kort i våra snygga Aim'n tights - folk tittar verkligen på dem, tror de kan bli stora här!

Runt 18 checkade jag in på hotellet och började fixa mig iordning och väntade till Milla skulle komma från flyget. Tyvärr tog trafiken sådan tid så våra planer för kvällen blev väldigt försenade, men runt 20.30 var vi framme vid eventet - Future Sound System! För att dra det hela kort så var Dj'sen grymma- det var så häftigt att vara i publiken när Avicii drog igång! MEN hela eventet var K A T A S T R O F. Wow så dåligt planerat! Jag ska berätta mer varför och visa filmer i ett annat inlägg.
 
Efter konserten drog vi in till stan och gick till en klubb som heter 1885 och tog några glas och dansade ett bra tag, men det var inte jättebra musik så drog sedan vidare till en nyöppnad club som heter Racket - bättre musik och blev att vi stannade till halv fyra - sen blev det sängen, så skönt efter en lång, grymt härlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback