Sista dagen i Wellington

Tiden går fort... alldeles för fort! Känns som att den bara kommer gå fortare för varje år - gäller att ta vara på varje stund! Så får man panik över det nu också, haha.
 
Nu har jag varit på Nya Zeeland i lite över fyra veckor. Det är synd att jag endast fick 3,5 vecka med Aim'n - men ibland blir det inte riktigt som tänkt.
Det har varit roligt att få jobba tillsammans med dem, men också tufft. Jag är imponerad av att hur långt de har tagit sig hittills för det är endast pga. hårt arbete. Jag ser en ljus framtid för dem även här på denna sidan jorden för det syns och känns hur mycket de vill detta och det är riktigt inspirerande!
 
Mina planer för min praktik gick inte som väntat då jag stötte på problem lite här och var, men det har varit en utmaning och en lärdom. Att prova på att jobba utomlands är det bästa man kan göra i min åsikt, man får en bredare syn på sin omgivning och erfarenheter man aldrig skulle fått hemma.
 
Det som har varit bland det bästa med denna praktik är att jag har kunnat ta med mig den dit inspirationen infunnit sig. Som under gårdagen hade jag möten inplanerade och däremellan satte jag mig vid hamnen och jobbade - jag får inspiration av naturen och livet runt mig och det är sådan lyx att kunna arbeta på detta vis.
 
Idag är min sista dag i Wellington och hittills har jag jobbat ömsom tvättat för ikväll ska det packas, lämna lite material hos ett gym och sen blir det en avskeds-barbecue hos ett par kompisar. Imorgon lyfter planet mot Auckland där jag och Helen ska tillbringa dagen med att filma lite och så får jag lämna över mitt arbete jag påbörjat. På natten på börjar jag min resa hem!
 
 
 

Kommentarer
Nicoleaccut säger:

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


[url=https://bit.ly/35c29AV]fast. Microchips for pets .to order[/url]
[url=https://torgovaya.xyz/ali]inexpensive. Health and hygiene of pets . to any place[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]high quality. Equipment for appearance . to anywhere in the world[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]fast. Electronics accessories .Anytime[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]Unique products. Men's shoes .Anytime[/url]




@a

2021-06-16 | 02:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback