Birthdaypresent #1



Strax efter att jag kom hem från Gotland i måndags så kom Milla ut för att fira mig. Hon åkte nämligen till Italien igårkväll så hon hann inte komma då. Så vi satte oss ute i det gröna och hade lite picknick :) Sen fick jag min present som var en 45 liters ryggsäck ! Så snällt, det behövde jag. Aödrig mer ska jag bära runt på min klumpiga axelväska !

Tack Milla :)

Nu ska jag skynda mig till stallet för hovslagaren kommer i em och efteråt ska jag till Alvesta så ska vi fira mig :)
Ikväll ska jag försöka hinna med att lägga upp mer bilder från Gotland + min present jag fick av Wille !

Kommentarer
Lorena säger:

vill se mer bilder! vilken bra present du fick! puss

2010-08-04 | 22:37:02
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback